MoniToro - Soft complet pentru Service Auto

Conectare

 
Am uitat parola
Testeaza
GRATUIT
30 zile
Intrebari si Raspunsuri

Intrebari si Raspunsuri

INTREBARI DESPRE UTILIZATORI

I: Cati utilizatori pot folosi softul?

R: Puteti folosi oricati utilizatori, nu exista limite.

INTREBARI DESPRE NECESITATILE CALCULATORULUI

I: Ce calculator trebuie sa am?

R: Orice calculator care se conecteaza la internet. Practic puteti folosi softul pe orice calculator, tableta, telefon.

I: Se instaleaza ceva pe calculatorul meu?

R: Nu. Softul lucreaza in cloud, adica trebuie sa intrati in soft ca si cum ati accesa o pagina oarecare pe internet.

I: Daca mi se strica calculatorul, ce se intampla cu datele mele?

R: Datele se pastreaza in siguranta la noi pe server. Practic, ele exista pe 3 servere concomitent. In fiecare noapte se face back-up la tot ce s-a lucrat pana in ziua respectiva.

INTREBARI DESPRE DOCUMENTATIE

I: Pot face devize?

R: Da. Se pot face devize.

I: Pot face procese verbale de intrare in reparatie a unei masini?

R: Da, se poate face si PV de intrare in reparatie.

I: As vrea sa fac oferte si sa le dau clientilor. Se poate?

R: Da! Exista o zona in program care va permite sa faceti cu usurinta oferte individualizate pentru fiecare client.

I: Eu vreau sa pun logo-ul meu sa apara pe deviz si pe factura ca sa arate bine. Se poate sa-mi adaugati dumneavoastra?

R: In meniul SETARI -> LOGO aveti posibilitatea sa-l incarcati chiar dumneavoastra. El va aparea automat pe facturi si pe devize.

I: Trebuie sa va trimit eu un formular de deviz ca sa il bagati in program? Si mai vreau sa trec si conditiile de garantie pe deviz.

R: Nu este nevoie. Exista deja in program acest model care contine tot ce aveti nevoie. Conditiile de garantie se gasesc in zona SETARI -> FORMULARE -> sectiunea DEVIZ FOOTER. Acea zona este editabila si puteti adauga/modifica text asa cum doriti dumneavoastra.

INTREBARI DESPRE PROFIT

I: Daca vreau sa stiu cat de profitabila este firma mea, pot afla din soft asta?

R: Da! Exista in sectiunea de rapoarte o zona unde managerul firmei poate vedea o analiza a profitabilitatii pe ani / luni / zile. Istoricul reparatiilor va poate oferi o imagine de ansamblu a mersului afacerii dumneavoastra si puteti lua decizii corecte in consecinta.

INTREBARI DESPRE ANGAJATI

I: Daca am mai multi angajati in service, pot stii daca unul din ei e mai bun decat celalalt?

R: Da! Monitorizam fiecare angajat si manopera produsa de acesta. Mai mult, in functie de salariul pe care il are, veti vedea in zona de rapoarte pe langa un top al celor mai buni angajati si daca acestia aduc castig firmei in functie de salariul primit.

Va dam un exemplu:

Mecanic - produce 2500 ron intr-o luna

Electrician - produce 3500 lei intr-o luna.

La prima vedere putem concluziona ca Electricianul e mai benefic, pentru ca firma incaseaza de pe urma lui 1000 lei in plus fata de Mecanic. Dar, le dati si salarii astfel:

Mecanic - salariu 1000 ron / luna

Electrician - 2500 ron / luna

Deci la finalul unei luni, Mecanicul v-a produs 2500 ron si i-ati dat 1000 ron, deci firma a ramas cu 1500 ron. Iar Electricianul v-a produs 3500 ron insa i-ati dat 2500 ron. Deci firma a ramas cu 1000 ron.

Asta veti vedea in program, fara sa stati sa calculati, faptul ca in ciuda incasarilor mai mici, (conform exemplului dat) Mecanicul e mai profitabil decat Electricianul chiar daca s-ar fi crezut ca este invers situatia!

I: Daca a plecat un mecanic si a venit altul in locul lui, ce fac?

R: Este bine ca si cel care a plecat sa ramana in sistem si sa adaugati unul nou. Daca il stergeti, rapoartele pe istoric se vor modifica si ele si nu vor mai reflecta realitatea. Eventual, puteti sa modificati numele ca sa stiti ca este plecat. De exemplu, daca ati avut MARIAN MECANICUL, il veti modifica in MARIAN MECANICUL - PLECAT.

INTREBARI DESPRE FURNIZORI

I: Pot vedea in program si furnizorii mei?

R: Da! Monitorizam si incasarile si beneficiile in functie de fiecare furnizor. Raportul de profitabilitate pe furnizor este foarte important in a decide daca o colaborare cu unul din ei este fructuoasa sau nu, in comparatie cu ceea ce vi s-a transmis sau in comparatie cu preturile altui furnizor.

INTREBARI DESPRE INCASARI

I: Daca lucrez cu plata la termen, programul tine evidenta incasarilor?

R: Da! Aveti posibilitatea de a incasa valoarea unei reparatii in mai multe transe. In program, in cazul in care ati reparat o masina si banii ii veti lua peste o anumita perioada, veti fi semnalizat cu culoarea rosie ca la masina respectiva nu s-a facut incasarea decat partial sau deloc. Exista chiar si o lista a masinilor reparate si la care nu s-au efectuat complet incasarile.

INTREBARI DESPRE MANOPERA

I: Eu am ora de manopera 150 lei. Cum stie programul la fiecare reparatie cate ore am lucrat?

R: In functie de valoarea manoperei si de valoarea incasata si tinand cont de dispozitiile legale, se calculeaza automat pe deviz orele de manopera la fiecare reparatie in parte. Dumneavoastra nu trebuie sa faceti absolut nimic, decat sa setati in program valoarea manoperei.

INTREBARI DESPRE GRESELI UZUALE

I: Am facut tot ce trebuie la o masina si am scos-o din service. Apoi am vazut ca am gresit cateva preturi la niste piese. Cum le modific?

R: Este foarte simplu. Cautati masina in ISTORIC, apasati butonul INTOARCE IN SERVICE si masina este reintrata in zona SERVICE. Faceti modificarile necesare, verificati sa fie totul in regula si apoi o scoateti din service si asta este tot.

INTREBARI DESPRE GESTIUNE

I: As dori sa pastrez in program evidenta stocului meu de piese. Este posibil?

R: Momentan nu se poate.

INTREBARI DESPRE COSTURI ALE LICENTEI

I: Cum primesc factura fiscala?

R: In primul rand, la fiecare 30 zile de utilizare, se emite o factura proforma. Aceasta trebuie achitata in maxim 15 zile. Avand in vedere ca transferul banilor poate dura pana la 24 ore, bine ar fi sa nu depasiti ziua a 14-a pentru a face plata. Dupa efectuarea platii si confirmarea banilor in contul nostru, se va emite o factura fiscala. Atat factura proforma cat si factura fiscala se trimit pe email-ul cu care s-a creat contul.

I: Ce se intampla daca se depasesc cele 15 zile si am uitat sa fac plata?

R: In acest caz accesul la program este blocat. Ne puteti suna la nr. 0371/236.358 si vom seta in sistem o amanare de 24 ore!

I: Imi place softul si mi se pare ieftin. Ca sa nu stau mereu cu grija platilor, as vrea sa platesc in avans pe 12 luni. Cum fac asta?

R: Va rugam sa ne trimiteti o solicitare pe adresa de email office@monitoro.ro. Noi va vom emite o factura proforma pentru cele 12 luni. Dupa achitare, in sistem veti vedea ca data urmatoarei plati este peste aceste 12 luni.

I: Daca am mai multi utilizatori, trebuie sa achit mai multe licente?

R: Nu. Se plateste o singura licenta pentru un punct de lucru, adica 59 lei/luna (plus TVA).

I: Daca am o firma si am mai multe puncte de lucru, trebuie sa platesc mai multe licente?

R: In acest caz trebuie sa folositi cate o licenta pentru fiecare punct de lucru si se achita separat.

Daca aveti o intrebare si nu ati gasit raspunsul potrivit, va rugam sa ne scrieti pe email la adresa office@monitoro.ro si veti regasi raspunsul in aceasta sectiune in maxim 24 ore!